05 Mac 2010

Calon Tunggal Untuk Anugerah OSKAR (Orang Suka Kasi putAR) !!!

PELAKON AIR MATA - Kak Jijah kita adalah calon tunggal untuk kategori ini berdasarkan pencapaian terbaiknya dalam membela suaminya dengan kenyataan - kenyataan yang mengelirukan. Diiringi dengan lelehan air mata dan sesekali dengan hingusnya, beliau cuma meyakinkan orang ramai, suaminya seorang yang sangat setia pada dia (kepada sesama jenis terkecuali.)

PELAKON LAGAK NGERI - Aksi stunt dan berani mati beliau dihadapan Bangunan UMNO Perak menjadi kredit utama untuk beliau dinobatkan selaku calon tunggal kategori ini. Aksinya yang suka melambai - lambai audien apabila dikhalayak ramai menjadikan beliau sangat terkenal untuk dijadikan topik perbualan di kedai - kedai kopitiam yang tidak halal seperti Old Town Kopitiam milik murshitdool Perak Nga Kor Ming!

PELAKON KAKI KEBAS - Kategori yang julung kalinya diadakan bagi menghargai 'jasa' beliau mengebas harta anak yatim dan orang - orang yang tak sekufu dengan beliau. Ini bukan klon Allahyarham S.Jibeng tetapi Si Cinabeng!!!

PELAKON WATAK PAWANG TERHEBAT!! - Kategori ini juga baru diwujudkan bagi mengiktiraf kehebatan beliau menjadi Pawang untuk mengancam sesiapa yang tidak mahu menyokong perjuangan DAP (Pas hanya proksi). Bakal mencatatkan rekod baru dalam Malaysia Book of Records untuk solat hajat secara marathon selama 7 hari 7 malam.

PELAKON KONTROVERSI - Beliau telah diiktiraf sebagai satu - satunya calon dalam kategori ini disebabkan reputasi tidak konsistennya dalam akar perjuangan beliau. Sekejap kata perjuangkan Islam tapi duduk dibawah ketiak pejuang liberalisme. Cakap untuk membela Islam tetapi terang -terang partinya menghalalkan manipulasi kalimah Allah! Akan terus memainkan isu untuk dianggap Ahli Parlimen paling banyak keluar akhbar, internet dan tv tahun ini!!

PELAKON PENUNDA TERBAIK - Jika dalam lain - lain anugerah ada kategori Pelakon Pembantu Terbaik tetapi OSKAR tahun ini memilih beliau sebagai Pelakon Penunda Terbaik kerana hasil kejayaan beliau menunda kes yang diwakilinya di Mahkamah Tinggi untuk sekalian kalinya. Tahniah diucapkan!!

ANUGERAH EMAS JASAMU DIKENANG - Sebagai menghargai jasa beliau dalam memutarkan banyak isu yang melingkari masyarakat, pihak OSKAR berbesar hati untuk menganugerahkan beliau dengan anugerah ini memandangkan kesihatan beliau pun tidaklah berapa baik sejak kebelakangan ini. Moga - moga dengan pemberian anugerah ini, beliau akan bersara dalam arena 'lakonan' untuk memberi peluang kepada 'pelakon - pelakon' muda!!

PELAKON TERBAIK OSKAR - Tidak dapat dinafikan lagi bahawa reputasi beliau sebagai kaki putar dan kaki ngelat menjadikan beliau calon tunggul..eh..calon tunggal dalam kategori paling dinanti - nantikan ini. Gambar di atas menggambarkan kegembiraan beliau kerana telah memenangi anugerah ini untuk tiga tahun berturut - turut. Azam beliau adalah untuk terus maju di dalam industri 'lakonan' ini dan berharap mutu 'lakonannya' ini diiktiraf di peringkat antarabangsa seperti di Hollywood, Australia dan Turkey!!

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

AKU SOKONG 1000% Pelakun cilik tak ada ke

Tanpa Nama berkata...

Calon pelakun harapan tak ade ke??

beliung berkata...

Nak tahu juga siapa juri juri yang hadir pada pemilihan tu.

beliung berkata...

Nak tahu juga siapa juri juri yang hadir pada pemilihan tu.

beliung berkata...

Nak tahu juga siapa juri juri yang hadir pada pemilihan tu.

Tanpa Nama berkata...

Anugerah pelakun Lelaki Terbaik Sepanjang Hayat..

http://darulehsantoday.blogspot.com/

SELAMAT TINGGAL PKR..

Mohamadazhan.com berkata...

UMNO dah tergugat..haha.entri pun dah merapu2.sudah2la tu. baca fatwa terbaru Dr Yusof Qardhawi, jgn jadi fasik dan munafik sudah la