11 November 2009

Sekeping Gambar Menceritakan 1000 Kisah !


Menjadi perdebatan hangat di antara pro dan anti Anwar. Benarkah Anwar ini talibarut Amerika Syarikat? Atau ia sengaja digembar gemburkan oleh musuh politiknya terutama UMNO?

Tetapi banyak pihak tidak dapat menafikan bahawa terjalin suatu hubungan mesra antara Anwar (bukan mewakili kerajaan Malaysia) dengan Pejabat Setiausaha Amerika Syarikat.

Dua makhluk yang dibulatkan gambar di atas tidak perlu diperkenalkan lagi. Gambar - gambar di atas pun banyak terdapat di ruang siber dan makalah.

Justeru satu persoalan perlu dilontarkan kepada pendokong Anwar. Apa hubungan Anwar dengan Amerika Syarikat?

Apa peranan yang diminta oleh 'sahabatnya' itu di Malaysia dan rantau Timur Jauh ini? Bagaimana beliau dilantik menjadi Pengerusi satu NGO dibawah pembiayaan Pejabat Setiausaha Dalam Negeri Amerika Syarikat iaitu Foundations For The Future (telah meletak jawatan pada Julai 2006).

Anwar dijadikan proksi oleh Amerika Syarikat di Rantau Timur Jauh ini untuk menjayakan agenda yang tersimpan rapi di kotak fikiran Anwar.

Kesian Pas, diperLEMBUkan oleh barua Amerika Syarikat. Nak dibawa ke Amerika (untuk turut serta dalam rombongan Anwar) pun tidak pernah diajak. Kata rakan pakatan.. Tapi kalau dapat tiket melancong atau umrah/haji percuma, mesti nak pergi. Maklumlah hadiah orang. Hadiah tidak rasuah bak kata Tok Guru MB Kelantan... hehehe

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SLM BRO...DIA NI PENGIKUT FREEMASON BRO. TENGOK AJE LE LMBANG PKR CAP MATE LEBAM TU SAMA MCM LAMBANG FREEMASON. DIA NI DH LAMA JADI PENCACAI AMERIKA @ ZIONIS. DIA TERSENARAI ANTARA 10 MANUSIA HIPOKRIT DLM DUNIA KEHKEHKEH